28 Januari 2008

Angin Baru

Last weekend, aku demam... tak pernah aku rasa teruk macam ni... panas badan, batuk-batuk, selsema... Kata doktor ca-ya-nun-alif kat poliklinik ibnu sina, taipan senawang tu (tak tau la pulak doktor tu islam ke tak), aku kena common cold (sumber 1, sumber 2). Tapi aku rasa sejak aku kat tempat baru ni, hidung aku memang sentiasa bermukus berlebihan (yuck!).

Sekarang aku cuma dapat online di sekolah sahaja. Takpelah. Sekurang-kurangnya nampak jugak kerajinan aku sentiasa di bilik guru. Hehehe...

p/s : sekarang ni, aku warden...hehehe...

2 ulasan:

Len Bkn Nama Sebenar berkata...

dah pindah seremban rupanya..
kat mana tu?

Encik Rasis berkata...

bukan seremban tapi pedas...
tp, xde klinik ke kt rembau smpi kena gi pedas?
hehehe...
saje nk memadu kasih dgn org terchenta...
hohoho~