22 November 2007

Aktiviti Hujung Minggu Di Cuti Sekolah

Hujung-hujung tahun begini adalah waktu biasa untuk menerima jemputan ke majlis-majlis perkahwinan. Aku turut tidak terkecuali. Nampak gayanya hujung minggu aku sememangnya sibuk kali ini.

24/11 : Harijadi aku yang ke 26 (Sebarang hadiah diterima tanpa banyak soal)
Majlis perkahwinan di Seremban
01/12 : Majlis perkahwinan di Bandar Sunway
08/12 : Harijadi Ibu yang ke 56
Majlis perkahwinan di Labu
Kursus ...
09/12 : Kursus ...
16/12 : Majlis perkahwinan di Gombak

Ada lagi? Entah, aku kurang pasti. Nanti aku kemaskini kembali senarai ini.

2 ulasan:

Len Bkn Nama Sebenar berkata...

Selamat bercuti, cikgu..
dan selamat mkn nasik minyak.. hehe

y u z berkata...

ahaaa jenuh ngn jemputan kawin.next week kena bwk budak pg wilderness camp kebangsaan kt langkawioklaa tu sbb da tepu duk umah je nie huhu