06 November 2007

What Did You Do For Your Love One?

Apa yang pernah anda lakukan untuk orang yang tersayang? (gf/bf, tunang, suami/isteri). Aku? aku rasa setiap tahun ada sahaja benda-benda mengarut yang aku lakukan. Disember 2005, aku drive Kuantan-Sepang-Kuantan dari jam 4.00 petang hingga 7.00 pagi keesokan harinya menaiki kereta merah (Mitsubishi Tredia) yang separa uzur.

Mac 2006, sewaktu aku menghadiri kursus di Mines Beach Resort, satu kejutan telah aku lakukan untuk orang tersayang. Aku memandu dari Bangi ke Tanjung Malim hanya semata-mata untuk bertemu dengannya di malam hari. Mac 2007, aku sekali lagi ke Tanjung Malim, kali ini dari Kuantan untuk menghadiri majlis konvokesyennya.

Terkini, semalam, 5 November. Aku telah mengirimkan sejambak ros 12 kuntum ke SDAR, tanpa memberitahunya, tanpa sebarang hint atau klu. Kenapa? Kerana aku benar-benar menyayanginya. Aku sukakan elemen kejutan atau surprise. Apakah yang telah anda lakukan untuk insan tersayang anda?

12 kuntum ros merah + 2 teddy bear :-)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

found your blog while trawling for starians in blogosphere. glad to see u enjoyed the OBW. hope to find you there next year. (sorry off topic)

tigerlaneboy berkata...

sorry i'm new here. but i'm assuming that your gf/wife teaches in sdar right? (if not i'll be very worried).

Btw, i like your post on the OBW.